onsdag den 4. februar 2015

Yuri Kuma Arashi, episode 5 I Want To Have You All To Myself

Jeg har fået endnu flere besøg fra folk, der har kommet med nogle meget mærkelige søgeord, som nok forventer noget andet og meget mere perverst end denne anime leverer. Ellers har jeg ikke så meget nyt at sige, så i gang med hvad det handler om!

Referat

Efter sidste uges eventyr er vi tilbage i de faste rammer, i en stille episode, der mest er der for at bygge bro til de kommende episoder. Ginko og Lulu er flyttet ind hos Kureha, eller vi andre ville nok kalde det besætte loftet, uden Kurehas tilladelse. Sidste uges episode fokusrede meget på Lulu, så denne gang får vi lidt mere af historien om Ginko, og ser beviset for at hun rent faktisk har mødt Kureha som øhhh bjørneunge?
Klassen lader som om de er kede af hvad de har gjort, og hjælper Kureha med at genoprette blomsterbedet, men planen om at udstøde hende står ved magt. Efter retssagen får bjørnene lov til at æde bagmanden bag det hele, Kaoru. Men det viser sig at være en fælde for dem.

Mine Tanker

Egentlig er der ikke så meget nyt at fortolke denne uge. Jeg har lagt mærke til at de holder meget hånd, for at vise intimitet, og at Kureha ikke virker til at kan lide det, for det er jo forbeholdt Sumika. Ja det var sådan set det, så til billederne :)

 Vi har set billedet før, men ikke den fulde version!

Ginko dagdrømmer vist lidt om hvilken reaktion hun får.

Den reaktion, man naturligvis får, når man uinventeret, går ind i folks huse og vækker dem.

Det er et ordspil mellem soba og naboer, jeg tror egentlig kun det ordspil giver mening for bjørne. I forhold til at hun vil have dem ud, så gør hun egentlig ikke så meget for det.

Teknisk set så bringer hun vel uheld, for uden hende ville folk ikke blive ædt. Men det er jo sådan set ikke hendes skyld.

Jeg kan sige noget både om mobning, og det japanske samfund her, men behøver vel egentlig ikke.

Du er ved at at være en stor pige, så find dig en mand i stedet for at lege kærester med piger. Det er flokkens vilje!

Eller hvis det nu skal være, så kan du jo altid være sammen med din lærer, der vil bruge dig som erstatning for din mor. Her holder læreren hendes hænder.

En slagmark, og det er en Full Metal Jacket reference i scenen. Det er så her Ginko oplever at få kærlighed.

Ginko viser egentlig ikke hendes følelser tydeligt normalt. Men det gør hun her.

Hun tager også Kurehas hænder her, mens hun undskylder.

 Se lige den titel!
Jeg er lidt i tvivl om hvilket kød Ginko her mener der lugter godt her, men Lulu holder hende på rette vej!

Dagdrøm. Bjørne elsker jo laks! Jeg har egentlig aldrig forstået ideen i naked apron, olie kan blive ret varmt, og der er gasblus i huset, det er en ulykke, der bare venter på at ske! Men det er måske bare mig der ikke rigtigt kan forbinde lugten af frikadeller med sex?

Kureha som vi kender hende. Jeg er ikke sikker på hvorfor Ginko bliver ved med at interesseret i hende, med hendes nuværende personlighed.

Ja det må være hårdt for hende, ikke at kan fortælle om deres fortid sammen. Her efter følger der nogle dagdrømme i badet, som jeg ikke vil poste billeder, for de besøgende der kun kommer for at kigge på de billeder, er ikke brugere jeg ønsker at have!

Måden man kan manipulere Kureha på er at altid at sige det var Sumikas ønske. Igen hænder!

Hun er stadig det onde, der skal bekæmpes. stakkels nummer 2 og 3 på listen, er er nødt til at være med til for ellers er de næste ofre. Sådan holder man folk nede!

Hårde anklager han kommer med, men det er sådan set sandt.

En forsvarer skal jo arbejde i sin klients bedste interesse.

It's a trap!
Ja fælden er et hjerte. Hvad kan det mon betyde... ;)

Cliffhanger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar